dc.contributor.author | Eldevik, Elisabeth Eilertsen | |
dc.date.accessioned | 2024-05-27T11:37:52Z | |
dc.date.available | 2024-05-27T11:37:52Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3131533 | |
dc.description.abstract | Etter jeg underviste en vgs-klasse i Lecoqs fysiske teater kom det fram at dramaelevene hadde fått mer enn faglig utbytte fra teatertreningen. De hadde også fått et personlig utbytte. De hadde fått verktøy til å mestre ulike områder av livet og situasjoner som oppstår. Denne oppgaven tar et dypdykk i hvorfor Lecoqs fysiske teatertrening hadde en så positiv effekt på personlig utvikling, og hvordan essensen av denne læren kan spres ut til en større elevgruppe. | en_US |
dc.publisher | Kunsthøgskolen i Oslo | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Eksamensoppgave PPU scenekunst;Teater | |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no | * |
dc.title | Hvordan kan Lecoqs metode for fysisk teater bidra til å realisere LK 20 sitt mål om folkehelse og livsmestring? | en_US |
dc.type | Other student thesis | en_US |