Show simple item record

dc.contributor.authorEldevik, Elisabeth Eilertsen
dc.date.accessioned2024-05-27T11:37:52Z
dc.date.available2024-05-27T11:37:52Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3131533
dc.description.abstractEtter jeg underviste en vgs-klasse i Lecoqs fysiske teater kom det fram at dramaelevene hadde fått mer enn faglig utbytte fra teatertreningen. De hadde også fått et personlig utbytte. De hadde fått verktøy til å mestre ulike områder av livet og situasjoner som oppstår. Denne oppgaven tar et dypdykk i hvorfor Lecoqs fysiske teatertrening hadde en så positiv effekt på personlig utvikling, og hvordan essensen av denne læren kan spres ut til en større elevgruppe.en_US
dc.publisherKunsthøgskolen i Osloen_US
dc.relation.ispartofseriesEksamensoppgave PPU scenekunst;Teater
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no*
dc.titleHvordan kan Lecoqs metode for fysisk teater bidra til å realisere LK 20 sitt mål om folkehelse og livsmestring?en_US
dc.typeOther student thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal