Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorFangel, Cecilie
dc.date.accessioned2014-08-13T12:01:31Z
dc.date.available2014-08-13T12:01:31Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/217147
dc.description.abstractAvsluttende eksamensoppgave. Årsenhet, praktisk pedagogisk utdanning i teater ved Avdeling Balletthøgskolen, 2014
dc.language.isonobnb_NO
dc.relation.ispartofseriesEksamensoppgave praktisk pedagogisk utdanning Avdeling Balletthøgskolen, teater
dc.subjectnb_NO
dc.subject792nb_NO
dc.subjectteaternb_NO
dc.titleHvordan kan bruk av teater og drama i norskundervisning for minoritetsspråklige barn fremme læringnb_NO
dc.typeStudent paper, othersnb_NO
dc.rights.holderArbeider som arkiveres/publiseres i KHIODA reguleres av Lov om opphavsrett til åndsverk. Opphavsmannen beholder opphavsretten til materialet i KHIODA, men gir brukerne tillatelse til å sitere fra verket, samt videreformidle det til andre, i henhold til åndsverkslovens regler. En forutsetning er at navn på utgiver og opphavsmann angis. Kommersiell bruk av verket er ikke tillatt uten etter skriftlig avtale med opphavsmannen.
dc.source.pagenumber23nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel