dc.contributor.author | Fangel, Cecilie | |
dc.date.accessioned | 2014-08-13T12:01:31Z | |
dc.date.available | 2014-08-13T12:01:31Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/217147 | |
dc.description.abstract | Avsluttende eksamensoppgave. Årsenhet, praktisk pedagogisk utdanning i teater ved Avdeling Balletthøgskolen, 2014 | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | Eksamensoppgave praktisk pedagogisk utdanning Avdeling Balletthøgskolen, teater | |
dc.subject | | nb_NO |
dc.subject | 792 | nb_NO |
dc.subject | teater | nb_NO |
dc.title | Hvordan kan bruk av teater og drama i norskundervisning for minoritetsspråklige barn fremme læring | nb_NO |
dc.type | Student paper, others | nb_NO |
dc.rights.holder | Arbeider som arkiveres/publiseres i KHIODA reguleres av Lov om opphavsrett til åndsverk. Opphavsmannen beholder opphavsretten til materialet i KHIODA, men gir brukerne tillatelse til å sitere fra verket, samt videreformidle det til andre, i henhold til åndsverkslovens regler. En forutsetning er at navn på utgiver og opphavsmann angis. Kommersiell bruk av verket er ikke tillatt uten etter skriftlig avtale med opphavsmannen. | |
dc.source.pagenumber | 23 | nb_NO |