Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisor
dc.contributor.authorAmundsen, Lasse
dc.date.accessioned2014-01-31T10:17:47Z
dc.date.available2014-01-31T10:17:47Z
dc.date.issued2013-06-01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/159709
dc.descriptionFra innledningen: Som eksamensoppgave i praktisk-pedagogisk utdanning i dans og skuespill våren 2013 skal jeg ta for meg mitt arbeide mot en bedre gruppedynamikk, ikke bare for å oppnå bedre læringsutbytte på skolen, men for at studentene sitter på denne kompetansen i deres møte med bransjen etter endt utdannelse. Min problemstilling er: "Ved å ta utgangspunkt i sosiokulturell læringsteori, hvordan kan jeg som lærer ved en skuespillerutdanning snu en uheldig gruppedynamikk til noe positivt".
dc.language.isonobno_NO
dc.titleLærerens bidrag til en bedre gruppedynamikkno_NO
dc.typeStudent paper, othersno_NO
dc.source.pagenumber21


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel