• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Vis innførsel 
  •   Hjem
  • Kunsthøgskolen i Oslo
  • 3. Studentarbeider
  • Teaterhøgskolen (The Academy of Theatre)
  • Årsenhet, praktisk pedagogisk utdanning i teater - skriftlige arbeider
  • Vis innførsel
  •   Hjem
  • Kunsthøgskolen i Oslo
  • 3. Studentarbeider
  • Teaterhøgskolen (The Academy of Theatre)
  • Årsenhet, praktisk pedagogisk utdanning i teater - skriftlige arbeider
  • Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Lærerens bidrag til en bedre gruppedynamikk

Amundsen, Lasse
Student paper, others
Thumbnail
Åpne
2013-PPU-Teater-Amundsen.pdf (2.411Mb)
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/159709
Utgivelsesdato
2013-06-01
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
  • Årsenhet, praktisk pedagogisk utdanning i teater - skriftlige arbeider [37]
Beskrivelse
Fra innledningen: Som eksamensoppgave i praktisk-pedagogisk utdanning i dans og skuespill våren 2013 skal jeg ta for meg mitt arbeide mot en bedre gruppedynamikk, ikke bare for å oppnå bedre læringsutbytte på skolen, men for at studentene sitter på denne kompetansen i deres møte med bransjen etter endt utdannelse. Min problemstilling er: "Ved å ta utgangspunkt i sosiokulturell læringsteori, hvordan kan jeg som lærer ved en skuespillerutdanning snu en uheldig gruppedynamikk til noe positivt".

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit
 

 

Bla i

Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

Min side

Logg inn

Statistikk

Besøksstatistikk

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit