Improvisasjon møter klasseledelse
dc.contributor.author | Flidushkin, Artemy | |
dc.date.accessioned | 2024-05-27T08:42:02Z | |
dc.date.available | 2024-05-27T08:42:02Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3131475 | |
dc.description.abstract | Hvordan improvisasjon kan hjelpe til planlegging og klasseledelse for lærere. How can improvisaton help the teacher in developing a more creative teaching and support class leadership. | en_US |
dc.publisher | Kunsthøgskolen i Oslo | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Eksamensoppgave PPU scenekunst;Teater | |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no | * |
dc.title | Improvisasjon møter klasseledelse | en_US |
dc.type | Other student thesis | en_US |