Show simple item record

dc.contributor.authorLoo, Cassandra
dc.date.accessioned2024-05-27T08:28:39Z
dc.date.available2024-05-27T08:28:39Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3131469
dc.description.abstractOppgaven redegjør for hvordan danseopplæringen kan tilrettelegge for mer bærekraftige utøverkarrierer. Med fokus på å integrere kunnskap om restitusjon, skadeforebygging og mental helse hos unge dansere og viktigheten av balanse mellom arbeid og hvile. Oppgaven fokuserer videre på hvordan danselærere kan skape et undervisningsmiljø som styrker resiliens og motivasjon hos elever og på relevante teorier om behov, mestringsforventning, målorientering og sosiokulturell læring.en_US
dc.publisherKunsthøgskolen i Osloen_US
dc.relation.ispartofseriesEksamensoppgave PPU scenekunst;Dans
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no*
dc.titleEt bærekraftig liv som danseren_US
dc.typeOther student thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal