Årsenhet, praktisk pedagogisk utdanning i dans - skriftlige arbeider
Arbeider som arkiveres/publiseres i KHIODA reguleres av Lov om opphavsrett til åndsverk. Opphavsmannen beholder opphavsretten til materialet i KHIODA, men gir brukerne tillatelse til å sitere fra verket, samt videreformidle det til andre, i henhold til åndsverkslovens regler. En forutsetning er at navn på utgiver og opphavsmann angis. Kommersiell bruk av verket er ikke tillatt uten etter skriftlig avtale med opphavsmannen.
Recent Submissions
-
Et godt motivasjonsklima for danseundervisning
(Student paper, others, 2020)Avsluttende eksamensoppgave. Årsenhet, praktisk pedagogisk utdanning i dans ved Avdeling Dans, 2020 -
Danning gjennom danseundervisning
(Eksamensoppgave praktisk pedagogisk utdanning, Avdeling Dans;, Student paper, others, 2019)Avsluttende eksamensoppgave. Årsenhet, praktisk pedagogisk utdanning i dans ved Avdeling Dans, 2019. -
Eit autonomistøttande læringsmiljø
(Eksamensoppgave praktisk pedagogisk utdanning, Avdeling Dans;, Student paper, others, 2019)Avsluttende eksamensoppgave. Årsenhet, praktisk pedagogisk utdanning i dans ved Avdeling Dans, 2019. -
Improvisasjon i samtidsdans
(Eksamensoppgave praktisk pedagogisk utdanning, Avdeling Dans;, Student paper, others, 2019)Avsluttende eksamensoppgave. Årsenhet, praktisk pedagogisk utdanning i dans ved Avdeling Dans, 2019 -
[Uten tittel]
(Eksamensoppgave praktisk pedagogisk utdanning, Avdeling Dans, Student paper, others, 2017)Avsluttende eksamensoppgave. Årsenhet, praktisk pedagogisk utdanning i dans ved Avdeling Dans, 2017 -
Hvordan kan jeg som lærer for en elevgruppe i dans støtte opp under den enkeltes selvverd?
(Eksamensoppgave praktisk pedagogisk utdanning Avdeling Dans, Student paper, others, 2017)Avsluttende eksamensoppgave. Årsenhet, praktisk pedagogisk utdanning i dans ved Avdeling Dans, 2017 -
Den estetiske dimensjonen i skolen. Hvordan bruke kreative estetiske læringsstrategier for å styrke undervisnings- og læringsprosessen
(Eksamensoppgave praktisk pedagogisk utdanning Avdeling Dans, Student paper, others, 2017)Avsluttende eksamensoppgave. Årsenhet, praktisk pedagogisk utdanning i dans ved Avdeling Dans, 2017 -
Læringsprosessen i moderne- og samtidsdans gjennom samarbeid
(Eksamensoppgave praktisk pedagogisk utdanning, Avdeling Dans, Student paper, others, 2017)Avsluttende eksamensoppgave. Årsenhet, praktisk pedagogisk utdanning i dans ved Avdeling Dans, 2017 -
[Uten tittel]
(Eksamensoppgave praktisk pedagogisk utdanning Avdeling Balletthøgskolen, dans, Student paper, others, 2015)Avsluttende eksamensoppgave. Årsenhet, praktisk pedagogisk utdanning i dans ved Avdeling Balletthøgskolen, 2015 -
Individ-gruppe-læringsmiljø. Hvordan kan jeg som danselærer bidra til et godt læringsmiljø som ivaretar individet i en gruppe?
(Eksamensoppgave praktisk pedagogisk utdanning Avdeling Balletthøgskolen, dans, Student paper, others, 2015)Avsluttende eksamensoppgave. Årsenhet, praktisk pedagogisk utdanning i dans ved Avdeling Balletthøgskolen, 2015 -
Eit postmoderne blikk på dans i opplæringa
(Eksamensoppgave praktisk pedagogisk utdanning Avdeling Balletthøgskolen, dans, Student paper, others, 2015)Avsluttende eksamensoppgave. Årsenhet, praktisk pedagogisk utdanning i dans ved Avdeling Balletthøgskolen, 2015 -
Klasseledelse – fra autoritet til autonomi
(Eksamensoppgave praktisk pedagogisk utdanning Avdeling Balletthøgskolen, dans, Student paper, others, 2015)Avsluttende eksamensoppgave. Årsenhet, praktisk pedagogisk utdanning i dans ved Avdeling Balletthøgskolen, 2015 -
[Uten tittel]
(Eksamensoppgave praktisk pedagogisk utdanning Avdeling Balletthøgskolen, dans, Student paper, others, 2015)Avsluttende eksamensoppgave. Årsenhet, praktisk pedagogisk utdanning i dans ved Avdeling Balletthøgskolen, 2015 -
Dans i skolen og fremtidig kompetanse
(Eksamensoppgave praktisk pedagogisk utdanning Avdeling Balletthøgskolen, dans, Student paper, others, 2015)Avsluttende eksamensoppgave. Årsenhet, praktisk pedagogisk utdanning i dans ved Avdeling Balletthøgskolen, 2015 -
Tilpasset danseundervisning for elever med ulike grader av hørselsutfordringer
(Eksamensoppgave praktisk pedagogisk utdanning Avdeling Balletthøgskolen, dans, Student paper, others, 2015)Avsluttende eksamensoppgave. Årsenhet, praktisk pedagogisk utdanning i dans ved Avdeling Balletthøgskolen, 2015 -
Vurdering i dansefag i videregående skole
(Eksamensoppgave praktisk pedagogisk utdanning Avdeling Balletthøgskolen, dans, Student paper, others, 2016-08-25)Avsluttende eksamensoppgave. Årsenhet, praktisk pedagogisk utdanning i dans ved Avdeling Balletthøgskolen, 2016 -
[Uten tittel]
(Eksamensoppgave praktisk pedagogisk utdanning Avdeling Balletthøgskolen, dans, Student paper, others, 2016)Avsluttende eksamensoppgave. Årsenhet, praktisk pedagogisk utdanning i dans ved Avdeling Balletthøgskolen. 2016. -
[Uten tittel]
(Eksamensoppgave praktisk pedagogisk utdanning Avdeling Balletthøgskolen, dans, Student paper, others, 2016)Avsluttende eksamensoppgave. Årsenhet, praktisk pedagogisk utdanning i dans ved Avdeling Balletthøgskolen. 2016 -
Gruppa, relasjonene & læringsmiljøet
(Eksamensoppgave praktisk pedagogisk utdanning Avdeling Balletthøgskolen, dans, Student paper, others, 2014)Avsluttende eksamensoppgave. Årsenhet, praktisk pedagogisk utdanning i dans ved Avdeling Balletthøgskolen, 2014 -
På hvilke måter kan elevers arbeid med filmproduksjon bidra til et godt samspill i gruppe?
(Student paper, others, 2012)Avsluttende eksamensoppgave. Årsenhet, praktisk pedagogisk utdanning i dans ved Avdeling Balletthøgskolen, 2012