Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBarth, Theodor
dc.date.accessioned2024-04-17T12:03:16Z
dc.date.available2024-04-17T12:03:16Z
dc.date.issued2024-04-23
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3127037
dc.description.abstractOpplastingen inneholder materiell til intervensjon ved pedagogisk forum ved KHiO, arrangert av Heidi Haraldsen. Intervensjonen diskuterer en transformasjon av kursinnhold basert på 12 års erfaring med teori undervisning innenfor en gitt struktur, og endring til ny høsten 2024. Den diskuterte formen for elevevaluering som kan være til hjelp for a) å legge til rette for overgangen ut fra nåværende læringsutbytte, og b) gi studentene mulighet til å forberede seg til sine avsluttende presentasjoner i vårsemesteret, ved å svare på kursets pågående evaluering. Intervensjonene spenner fra et eksperiment med AI og papirmodeller, DASart-tilbakemeldingsmetoden, til implementering i Learning Theatre av Lacans semiotikk (psykoanalyse). The upload contains materials for an intervention at pedagogic forum at KHiO, hosted by Heidi Haraldsen. The intervention discusses a transformation of course contents based on a 12-year experience in teaching theory within a given structure, and a change for new one in the autumn 2024. It discussed the form of student evaluation that can be helpful in a) facilitating the transition based on current learning outcomes, and b) allowing the students to prepare to their final presentations in the spring term, by responding to the course’s in progress evaluation. The interventions ranges from an experiment with AI and paper-models, the DASart feedback method, to the implementation in the Learning Theatre of Lacan’s semiotics (psychoanalysis).en_US
dc.language.isoengen_US
dc.publisherKunsthøgskolen i Osloen_US
dc.relation.haspart19 panels & a file for written patches for the panels.en_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no*
dc.subjectEvaluationen_US
dc.subjecttheory curriculumen_US
dc.subjectAIen_US
dc.subjectpaper-modelsen_US
dc.subjectstrategyen_US
dc.subjectlearning theatreen_US
dc.subjectrhythmen_US
dc.subjectintegrationen_US
dc.subjectblind-spotsen_US
dc.subjectDASarten_US
dc.subjectfeedbacken_US
dc.subjectgroup-worken_US
dc.subjectLacanen_US
dc.titleBlind-spots, rhythm and integrationen_US
dc.typeOther type of reporten_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail
Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal