Blind-spots, rhythm and integration
Other type of report
Permanent lenke
https://hdl.handle.net/11250/3127037Utgivelsesdato
2024-04-23Metadata
Vis full innførselSamlinger
- Barth, Theodor [103]
Sammendrag
Opplastingen inneholder materiell til intervensjon ved pedagogisk forum ved KHiO, arrangert av Heidi Haraldsen. Intervensjonen diskuterer en transformasjon av kursinnhold basert på 12 års erfaring med teori undervisning innenfor en gitt struktur, og endring til ny høsten 2024. Den diskuterte formen for elevevaluering som kan være til hjelp for a) å legge til rette for overgangen ut fra nåværende læringsutbytte, og b) gi studentene mulighet til å forberede seg til sine avsluttende presentasjoner i vårsemesteret, ved å svare på kursets pågående evaluering. Intervensjonene spenner fra et eksperiment med AI og papirmodeller, DASart-tilbakemeldingsmetoden, til implementering i Learning Theatre av Lacans semiotikk (psykoanalyse).
The upload contains materials for an intervention at pedagogic forum at KHiO, hosted by Heidi Haraldsen. The intervention discusses a transformation of course contents based on a 12-year experience in teaching theory within a given structure, and a change for new one in the autumn 2024. It discussed the form of student evaluation that can be helpful in a) facilitating the transition based on current learning outcomes, and b) allowing the students to prepare to their final presentations in the spring term, by responding to the course’s in progress evaluation. The interventions ranges from an experiment with AI and paper-models, the DASart feedback method, to the implementation in the Learning Theatre of Lacan’s semiotics (psychoanalysis).