Hvilke utfordringer kan oppstå når lærere skal vurdere improvisasjon som kompetanse i videregående skole? Hvordan kan disse utfordringene behandles?
dc.contributor.author | Mæland, Astrid | |
dc.date.accessioned | 2023-08-28T08:52:45Z | |
dc.date.available | 2023-08-28T08:52:45Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3085945 | |
dc.description.abstract | Avsluttende eksamensoppgave. Årsenhet, praktisk pedagogisk-utdanning i dans ved Avdeling Dans, 2023. | en_US |
dc.publisher | Kunsthøgskolen i Oslo | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Eksamensoppgave PPU dans; | |
dc.title | Hvilke utfordringer kan oppstå når lærere skal vurdere improvisasjon som kompetanse i videregående skole? Hvordan kan disse utfordringene behandles? | en_US |
dc.type | Other Student thesis | en_US |