Blar i Avgangsforestillinger (2. klasse master) på emneord "performance & live arts"
Viser treff 1-8 av 8
-
Grøftetildragelsesmysteriet
(Avgangsforestilling MA Teaterhøgskolen, Student paper, others, 2015) -
Gud og hvermann - et preludium
(Avgangsforestilling MA Teaterhøgskolen, Student paper, others, 2015)Gud og Hvermann er et preludium som innleder RØDT HVITT BLÅTT, en trilogi om norske måter å avvise liv på. Stemmer/kropper: Herman Bernhoft, Janne Heltberg, Madalena S.Helly-Hansen, Petter Winther. Lesninger: Merete ... -
Hide your love away
(Avgangsforestilling MA Teaterhøgskolen, Student paper, others, 2015)HIDE YOUR LOVE AWAY er avgangsforestillingen til skuespillerstudentene Kasper Skovli Botnen og Petter Winther. I løpet av en serie workshops og en ti uker lang prøveperiode har skuespillerne, i stedet for å følge én ... -
Horseacts for beginners
(Avgangsforestilling MA Teaterhøgskolen, Student paper, others, 2015) -
Norwegian skin - an improvised trip through the layers of my border
(Avgangsforestilling MA Teaterhøgskolen, Student paper, others, 2015)En kollektiv forestilling med masterstudentene i (MA) Skuespillerkunst sammen med regissøren Tomi Janezic. -
Rivning - lesning
(Avgangsforestilling MA Teaterhøgskolen, Student paper, others, 2015)Rivning er en fortelling om en altomfattende oppløsning som skaper rom for noen av de rareste, tristeste, mest absurde og eksistensielle opplevelsene i et liv. Hemmeligheter avsløres, og mennesket viser seg. Demens. Tekst ... -
Skuespillerens sentimentalitet - et foredrag
(Avgangsforestilling MA Teaterhøgskolen, Student paper, others, 2015)Foredraget tar for seg arbeidet med og gjennomføringen av visningstriologien “Sentimentalist” som blir vist 19.mai; der del 1 handler om et Møte med en skuespiller del 2 tar for seg en Gjenforening del 3 omhandler en Avskjed. -
This is my collection of sincere a$$$$ong$ is a conceptual hip hop album - lesning
(Avgangsforestilling MA Teaterhøgskolen, Student paper, others, 2015)Jeg er interessert i å undersøke tekstens scenisk potensiale og vil på mine to visningsdager prøve ut to forskjellige strategier. Jeg tenker på lesningene mine som et pågående arbeid og ikke som en ferdig visning/lesning. Det ...