Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorDos Santos, Paulo Sergio Fernandes
dc.date.accessioned2017-09-25T08:14:26Z
dc.date.available2017-09-25T08:14:26Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2456448
dc.descriptionEmnekode og emnenavn/ fag: PPDPE Pedagogikk og PPDFD Fagdidaktikknb_NO
dc.description.abstractAvsluttende eksamensoppgave. Årsenhet, praktisk pedagogisk utdanning i dans ved Avdeling Dans, 2017nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.relation.ispartofseriesEksamensoppgave praktisk pedagogisk utdanning Avdeling Dans
dc.subjectdansnb_NO
dc.subjectdancenb_NO
dc.subjectpedagogikknb_NO
dc.subjectfagdidaktikknb_NO
dc.subject.ddc792.8
dc.subject.ddc707.04821
dc.titleDen estetiske dimensjonen i skolen. Hvordan bruke kreative estetiske læringsstrategier for å styrke undervisnings- og læringsprosessennb_NO
dc.typeStudent paper, othersnb_NO
dc.rights.holderArbeider som arkiveres/publiseres i KHIODA reguleres av Lov om opphavsrett til åndsverk. Opphavsmannen beholder opphavsretten til materialet i KHIODA, men gir brukerne tillatelse til å sitere fra verket, samt videreformidle det til andre, i henhold til åndsverkslovens regler. En forutsetning er at navn på utgiver og opphavsmann angis. Kommersiell bruk av verket er ikke tillatt uten etter skriftlig avtale med opphavsmannen.nb_NO
dc.source.pagenumber15nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel