Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHaraldsen, Heidi Marian
dc.date.accessioned2012-07-17T15:38:32Z
dc.date.available2012-07-17T15:38:32Z
dc.date.issued2012-07-17
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/157487
dc.description.abstractVurdering er et sentralt tema i undervisning og læring. En god vurderingspraksis og god veiledningskompetanse kan bidra til å fremme læring og motivasjon hos studentene samt synliggjøre forholdet mellom fagets egenart, undervisningens innhold og metoder samt de resultater en ønsker å oppnå. 1. tema: Veiledning og vurdering som aktiv læringsstrategi i elevens/studentenes læringsprosess. - Hvilke utviklingsmuligheter finnes i å utvikle gode strategier og strukturer for veiledning, underveisvurdering og sluttvurdering i forhold til å få økt læring og måloppnåelse innenfor kunstutdanning? 2. tema: Vurdering og veiledning som et didaktisk verktøy - Hvordan kan vurdering og veiledning brukes som et aktivt didaktisk verktøy av lærerne i planlegging, gjennomføring og vurdering av undervisning for å stimulere elevenes/studentenes læringsprosess og måloppnåelse?no_NO
dc.language.isonobno_NO
dc.relation.ispartofseriesRapport;1-2012
dc.subjectpedagogikkno_NO
dc.subjectkunstutdanningno_NO
dc.titleVeiledning og vurdering i kunstopplæring og kunstutdanningno_NO
dc.typeResearch reportno_NO
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280::Other disciplines within education: 289no_NO
dc.source.pagenumber88no_NO
dc.identifier.cristin1009575


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel