Blar i KHIODA på emneord "fagdidaktikk"
Viser treff 1-20 av 36
-
Danning gjennom danseundervisning
(Eksamensoppgave praktisk pedagogisk utdanning, Avdeling Dans;, Student paper, others, 2019)Avsluttende eksamensoppgave. Årsenhet, praktisk pedagogisk utdanning i dans ved Avdeling Dans, 2019. -
Dans i skolen og fremtidig kompetanse
(Eksamensoppgave praktisk pedagogisk utdanning Avdeling Balletthøgskolen, dans, Student paper, others, 2015)Avsluttende eksamensoppgave. Årsenhet, praktisk pedagogisk utdanning i dans ved Avdeling Balletthøgskolen, 2015 -
Den estetiske dimensjonen i skolen. Hvordan bruke kreative estetiske læringsstrategier for å styrke undervisnings- og læringsprosessen
(Eksamensoppgave praktisk pedagogisk utdanning Avdeling Dans, Student paper, others, 2017)Avsluttende eksamensoppgave. Årsenhet, praktisk pedagogisk utdanning i dans ved Avdeling Dans, 2017 -
Eit autonomistøttande læringsmiljø
(Eksamensoppgave praktisk pedagogisk utdanning, Avdeling Dans;, Student paper, others, 2019)Avsluttende eksamensoppgave. Årsenhet, praktisk pedagogisk utdanning i dans ved Avdeling Dans, 2019. -
Eit postmoderne blikk på dans i opplæringa
(Eksamensoppgave praktisk pedagogisk utdanning Avdeling Balletthøgskolen, dans, Student paper, others, 2015)Avsluttende eksamensoppgave. Årsenhet, praktisk pedagogisk utdanning i dans ved Avdeling Balletthøgskolen, 2015 -
Estetiske læringsprosesser i den kulturelle skolesekken
(Eksamensoppgave PPU teater;, Student paper, others, 2020)Avsluttende eksamensoppgave. Årsenhet, praktisk pedagogisk utdanning i teater ved Avdeling Dans, 2020. Emnekode og emnenavn/ fag: PPDPE Pedagogikk og PPDFD Fagdidaktikk. -
Et godt motivasjonsklima for danseundervisning
(Student paper, others, 2020)Avsluttende eksamensoppgave. Årsenhet, praktisk pedagogisk utdanning i dans ved Avdeling Dans, 2020 -
Experiencing life through theatre. Or how can I support my last year high school students in their identity formation process and personal development?
(Eksamensoppgave praktisk pedagogisk utdanning, teater, Avdeling Dans, Student paper, others, 2017)Avsluttende eksamensoppgave. Årsenhet, praktisk pedagogisk utdanning i teater ved Avdeling Dans, 2017 -
Hvordan imøtekomme unge med spesielle behov i teaterundervisningen?
(Eksamensoppgave praktisk pedagogisk utdanning Avdeling Balletthøgskolen, teater, Student paper, others, 2014)Avsluttende eksamensoppgave. Årsenhet, praktisk pedagogisk utdanning i teater ved Avdeling Balletthøgskolen, 2014 -
Hvordan kan jeg gjennom teaterundervisning bidra til en sunn og varig motivasjon hos mine elever i videregående skole?
(Eksamensoppgave, praktisk pedagogisk utdanning Avdeling Balletthøgskolen, teater, Student paper, others, 2016)Avsluttende eksamensoppgave. Årsenhet, praktisk pedagogisk utdanning i teater ved Avdeling Balletthøgskolen, 2016 -
Hvordan kan jeg som lærer for en elevgruppe i dans støtte opp under den enkeltes selvverd?
(Eksamensoppgave praktisk pedagogisk utdanning Avdeling Dans, Student paper, others, 2017)Avsluttende eksamensoppgave. Årsenhet, praktisk pedagogisk utdanning i dans ved Avdeling Dans, 2017 -
Hvordan kan jeg som teaterpedagog planlegge og gjennomføre undervisning som bidrar til rehabilitering av insatte?
(Eksamensoppgave praktisk pedagogisk utdanning, teater, Avdeling Dans, Student paper, others, 2017)Avsluttende eksamensoppgave. Årsenhet, praktisk pedagogisk utdanning i teater ved Avdeling Dans, 2017 -
Hvorfor bør dramafaget være en viktig del av opplæringen i norsk skole?
(Eksamensoppgave praktisk pedagogisk utdanning Avdeling Balletthøgskolen, teater, Student paper, others, 2014)Avsluttende eksamensoppgave. Årsenhet, praktisk pedagogisk utdanning i teater ved Avdeling Balletthøgskolen, 2014 -
Improvisasjon i samtidsdans
(Eksamensoppgave praktisk pedagogisk utdanning, Avdeling Dans;, Student paper, others, 2019)Avsluttende eksamensoppgave. Årsenhet, praktisk pedagogisk utdanning i dans ved Avdeling Dans, 2019 -
Improvisasjonsteater i dagens skole
(Eksamensoppgave PPU teater;, Student paper, others, 2020)Avsluttende eksamensoppgave. Årsenhet, praktisk pedagogisk utdanning i teater ved Avdeling Dans, 2020. -
Individ-gruppe-læringsmiljø. Hvordan kan jeg som danselærer bidra til et godt læringsmiljø som ivaretar individet i en gruppe?
(Eksamensoppgave praktisk pedagogisk utdanning Avdeling Balletthøgskolen, dans, Student paper, others, 2015)Avsluttende eksamensoppgave. Årsenhet, praktisk pedagogisk utdanning i dans ved Avdeling Balletthøgskolen, 2015 -
Klasseledelse i teater i kulturskolen
(Eksamensoppgave PPU teater;, Student paper, others, 2020)Avsluttende eksamensoppgave. Årsenhet, praktisk pedagogisk utdanning i teater ved Avdeling Dans, 2020. -
Klasseledelse – fra autoritet til autonomi
(Eksamensoppgave praktisk pedagogisk utdanning Avdeling Balletthøgskolen, dans, Student paper, others, 2015)Avsluttende eksamensoppgave. Årsenhet, praktisk pedagogisk utdanning i dans ved Avdeling Balletthøgskolen, 2015 -
Kreativitet og kunstnerskap i teaterarbeid med barn og unge
(Eksamensoppgave, praktisk pedagogisk utdanning Avdeling Balletthøgskolen, teater, Student paper, others, 2016)Avsluttende eksamensoppgave. Årsenhet, praktisk pedagogisk utdanning i teater ved Avdeling Balletthøgskolen. 2016 -
Lærerens påvirkning på gruppekultur
(Eksamensoppgave praktisk pedagogisk utdanning, teater, Avdeling Dans, Student paper, others, 2019)Avsluttende eksamensoppgave. Årsenhet, praktisk pedagogisk utdanning i dans ved Avdeling Dans, 2019.