Show simple item record

dc.contributor.authorFredagsvik, Andreas Aaness
dc.date.accessioned2024-05-27T11:25:35Z
dc.date.available2024-05-27T11:25:35Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3131526
dc.description.abstract«Friheten musikkteater har gitt meg, har gitt meg en mye bedre selvfølelse og det å jobbe med musikkteater med andre mennesker har lært meg å samarbeide med andre på et generelt plan også.» Under praksisperioden min ved Follo Folkehøgskole gjennomførte jeg et forskningsprosjekt som handlet om hvordan arbeid med musikkteater kan ha en positiv innvirkning på enhvers selvoppfatning og styrking av sosiale kompetanser. Engasjementet mitt for temaet ble vekket av de ulike måtene elevene valgte å presentere seg på, og hvordan de opptrådde i samhandling med hverandre. Dette inspirerte meg til å ville se nærmere på dette, med hovedvekt på selvoppfatning og sosiale kompetanser, og hvordan musikkteaterfaget kan være med på å styrke enhvers opplevelse av seg selv på disse områdene. I denne eksamensoppgaven vil jeg derfor se nærmere på hvordan estetiske fag som musikkteater kan løfte fram- og ha en positiv innvirkning på elevers selvoppfatning og sosiale kompetanser.en_US
dc.publisherKunsthøgskolen i Osloen_US
dc.relation.ispartofseriesEksamensoppgave PPU scenekunst;Musikkteater
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no*
dc.titleMusikkteater som verktøy for personlig utvikling: Styrking av elevers selvoppfatning og sosiale kompetanseen_US
dc.typeOther student thesisen_US


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal