dc.contributor.author | Wennersten, Maria Rosanna | |
dc.contributor.author | Sogn, Miriam | |
dc.date.accessioned | 2021-05-11T13:08:54Z | |
dc.date.available | 2021-05-11T13:08:54Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2754967 | |
dc.description.abstract | Kartleggingen av undervisningsformer brukt i emnet «Språk-, tale- og stemmedannelse» ble gjort i samarbeid med høgskolelektor Miriam Sogn våren 2018. Behovet for kartleggingen oppsto da Teaterhøgskolen økte sin årlige opptaksmasse fra 8 til 10 studenter på BA skuespill. Dette fikk konsekvenser for timeplanen og en redusert kapasitet for å gi individualundervisning. Individualundervisningen ble halvert i omfang og minigrupper ble innført i steden. Kartleggingen ble gjort for å innhent studentenes erfaringer og innspill knyttet til alle undervisningsformene som ble benyttet i emnet «Språk, tale og stemmebruk». Det gjaldt både individualundervisning, undervisning i mini-grupper og full gruppe.
Presentasjonen av kartlegging av undervisningsformer ble holdt intern 21.04.18. Den ble holdt for arbeidsgruppa for studieplanrevisjon. Gruppa besto av alle emneansvarlige, samt studiekonsulent og studiekoordninator | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Maria Rosanna Wennersten og Miriam Sogn, Kunsthøgskolen i Oslo | en_US |
dc.title | Undervisningsformer i språk-, tale- og stemmedannelse. - En kartlegging av studentenes erfaringer og innspill | en_US |
dc.type | Lecture | en_US |
dc.source.pagenumber | 24 | en_US |
dc.identifier.cristin | 1909470 | |