Show simple item record

dc.contributor.authorWennersten, Maria Rosanna
dc.contributor.authorSogn, Miriam
dc.date.accessioned2021-05-11T13:08:54Z
dc.date.available2021-05-11T13:08:54Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2754967
dc.description.abstractKartleggingen av undervisningsformer brukt i emnet «Språk-, tale- og stemmedannelse» ble gjort i samarbeid med høgskolelektor Miriam Sogn våren 2018. Behovet for kartleggingen oppsto da Teaterhøgskolen økte sin årlige opptaksmasse fra 8 til 10 studenter på BA skuespill. Dette fikk konsekvenser for timeplanen og en redusert kapasitet for å gi individualundervisning. Individualundervisningen ble halvert i omfang og minigrupper ble innført i steden. Kartleggingen ble gjort for å innhent studentenes erfaringer og innspill knyttet til alle undervisningsformene som ble benyttet i emnet «Språk, tale og stemmebruk». Det gjaldt både individualundervisning, undervisning i mini-grupper og full gruppe. Presentasjonen av kartlegging av undervisningsformer ble holdt intern 21.04.18. Den ble holdt for arbeidsgruppa for studieplanrevisjon. Gruppa besto av alle emneansvarlige, samt studiekonsulent og studiekoordninatoren_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherMaria Rosanna Wennersten og Miriam Sogn, Kunsthøgskolen i Osloen_US
dc.titleUndervisningsformer i språk-, tale- og stemmedannelse. - En kartlegging av studentenes erfaringer og innspillen_US
dc.typeLectureen_US
dc.source.pagenumber24en_US
dc.identifier.cristin1909470


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record