dc.contributor.author | Sparbo, Njål | |
dc.date.accessioned | 2014-10-16T12:50:05Z | |
dc.date.available | 2014-10-16T12:50:05Z | |
dc.date.issued | 2014-10-16 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/224037 | |
dc.description.abstract | Kan en psykofysisk tilnærming til sang på scenen bidra til å vitalisere passive partier og spenne av stive partier i den helheten som består av kropp, psyke, følelsesliv, personlighet, vokalteknikk, selvbevissthet og musikalitet? | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.relation.haspart | Forestilling, kritisk refleksjon | nb_NO |
dc.subject | kritisk refleksjon | nb_NO |
dc.subject | Stipendiatprogrammet for kunstnerisk utviklingsarbeid | no_NO |
dc.title | En refleksjon rundt Njål Sparbos stipendiatprosjekt 2009-2014 | nb_NO |
dc.type | Doctoral thesis | nb_NO |
dc.type | Artistic production | no_NO |