Show simple item record

dc.contributor.authorSparbo, Njål
dc.date.accessioned2014-10-16T12:50:05Z
dc.date.available2014-10-16T12:50:05Z
dc.date.issued2014-10-16
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/224037
dc.description.abstractKan en psykofysisk tilnærming til sang på scenen bidra til å vitalisere passive partier og spenne av stive partier i den helheten som består av kropp, psyke, følelsesliv, personlighet, vokalteknikk, selvbevissthet og musikalitet?nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.relation.haspartForestilling, kritisk refleksjonnb_NO
dc.subjectkritisk refleksjonnb_NO
dc.subjectStipendiatprogrammet for kunstnerisk utviklingsarbeidno_NO
dc.titleEn refleksjon rundt Njål Sparbos stipendiatprosjekt 2009-2014nb_NO
dc.typeDoctoral thesisnb_NO
dc.typeArtistic productionno_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record